3 Tem 2017

HC CARE ÇİFT FAZLI MAKYAJ TEMİZLEME ÜRÜNÜ

Merhaba; keyfiniz nasıl :)

Uzun zamandır kullanıp dün itibariyle bitirdiğim HC Care çift fazlı makyaj temizleme ürününe biraz değinmek istedim.




150 ml bir şişede adına yakışır şekilde su ve yağdan oluşan bir ürün. Bu arada yağ kısmının maviliği çok hoşuma gitti :)

Özellikle waterprof olan ürünleri iyi çıkarma vaadi olan bu ürün normal temizleme sularına göre gayet işlevli.

Göz ve dudakta rahatlıkla kullanılabilir.

Yağlı bir his bırakmama vaadinde fakat bence bırakıyor. Göz çevremi yağlı hissetsem de kuru kalmasına göre bu daha iyi bir şey. Hem de yağ bezeleri oluşturmadığını söylemeliyim. Yani bu bir avantaj.

Çalkalayıp pamuğa aldıktan sonra sık sık tekrar karıştırmak gerekiyor çünkü diğer çift fazlı ürünlere göre çok çabuk ayrışıyor yağ ve su.

Gözleri sızlatıyor mu derseniz bence evet. Rimele göre de değişiklik gösterebilir fakat benim gibi hassas gözleriniz var ise hafif sızlatır. Ve ben temizledikten sonra gözlerimi çok rahatsız hissediyorum. Gerçi bu sorunum bu ürün için değil; bütün çift fazlı ürünlerde nüksediyor.


Suya dayanıklı makyajı da güzel temizliyor. Kullandığınız makyaj ürününe göre biraz boyayı dağıtabiliyor. İyice temizlemek lazım.

Fiyatı 28 lira civarı. İndirime denk getirilebilir.

Tekrar alır mısın derseniz, almam. Fakat almamamın nedeni ürün özelliklerinden değil çift fazlı ürünlerin gözlerimi çok rahatsız etmesinden kaynaklı.


9 yorum:

  1. çok duyduğum bir temizleyici idi, yorumunu dikkatle okudum ve sanırsam benimde pek tercih edeceğim bir ürün olmayacak yanma sorunundan dolayı ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanmayan bir çift fazlı temizleyici bulmak çok zor sanırım.

      Sil
  2. yanma yalan urunler alerjiye sebep olabiliyor dikkat etmeli:)

    YanıtlaSil
  3. HC cilt bakım ürünlerininmiş sen solüsyonundan memnun kaldım. Bu üründe elimde var ancak deneyip deneyemediğimi hatırlayamadım iyi mi ? ;P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Arkadaşım bu üründen memnun kalmıştı. Aslına bakarsan ben de memnun kaldım temizlemesinden. Sadece göz hassasiyetim çok ileri boyutlara kadar taşınınca can sıkıcı oldu.

      Sil
  4. Sızlatmasın yaa, hiç sevmiyorum. Şu ana kadar kullandıklarımdan en konforlu olanı Nivea'nın pembelisi, aklında olsun. Ne gözümü ne göz çevremi rahatsız etti. Güzel de temizliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mii. Ben de bir dahakine ona bakayım o zaman. Çift fazlılar makyaj temizlemede gerçekten iyi ürünler o yüzden sürekli en iyisini arıyorum.

      Sil
  5. Ben çok severek kullanmadım, göle ilgili hiçbir sorun da yaşamamıştım :)

    YanıtlaSil