8 Tem 2017

ANKARA'DA TROMBOSİT VE KAN ARANMAKTADIR.

Merhaba değerli arkadaşlarım.

Kısa bir süre önce size babamın kanser olduğunu anlatmıştım. Ameliyat zamanında bizden babamın kan grubu olan B(-) kan istemişlerdi ve de bulmamız gerçekten zor olmuştu. Neyseki sonunda bulup yetiştirmiştik.

Bir internet sitesine üyeyim. Kan ararken denk gelmiştim. Bir kaç tane böyle site var. Ad-soyad numaranızı ve kan gurubunuzu kaydediyorsunuz. Kan arayanlar site sayesinde sizin telefonunuza mesaj gönderiyor. Ama kesinlikle sizinle ilgili bir şey bilmiyorlar yani telefon numaranızı dahi. Size gelen mesaja karşılık vermek isterseniz siz mesajdaki numarayı arıyorsunuz sadece.

Bana da önceki gün böyle bir mesaj geldi. Benim de grubum olan AB(+) grubu trombosit ve kan gereklidir diye. İhtiyacı olan kızımız Tuğçe Bayraklı. Daha 13 yaşında, önce lösemi teşhisi konulmuş daha sonra aneminin bir çeşidi olduğu söylenmiş. Kendisi şu an Gazi Üniversitesi Hastanesi yoğun bakımında yatmakta. Bilinci yerinde değil. Kalbi 3 defa durmuş ve de havale geçirmiş. Bu yüzden beyninde orta dereceli hasar bulunmakta. Ailesi Zonguldaktan buraya getirmiş. O kadar tatlı bir annesi var ki. Neriman hanım güçlü kalmaya çalışıyor ki kızı da hissetsin güçlü kalsın.

Dün iş çıkışı gittim hastaneye. Damarlarım çok ince olduğundan kan almak istemediler. Ben denemelerini istedim. Biraz zorla da olsa kan verebildim.

Arkadaşlar; Tuğçe için her gün 3-4 kişiden trombosit ve de kana ihtiyaç var. Ankara da olup AB(+) kan grubuna dahil olanların bu sevaba ve iyiliğe gönül vermesini rica ederim. Gitmek isteyen olursa benim mail adresim burcakgulsum@gmail.com Bana ulaşırlarsa hastamızın annesi Neriman Hanım'ın numarasını verebilirim. Ve ya direkt hastanenin kan merkezine gidip Tuğçe Bayraklı için diye söyleyip trombosit ve kan bağışınızı yapabilirsiniz.

Lütfen bağışlarınızla hayat kurtarın. Bir annenin çaresizliği var orada. Ve de daha gencecik hayatı bile tam deneyimleyememiş bir genç kızın yaşamı.




Şimdiden teşekkür ederim hepinize..


2 yorum:

  1. Cok önemli bir konu oldugu icin, paylasimin da bir okadar degerli!

    Berna

    YanıtlaSil
  2. Cok güzl bir bilgilendirme olmus canm. Allah seninkine ve tüm hastalara acil sifalar versin insallah 😘💕

    YanıtlaSil