8 May 2017

CATRİCE PRİME AND FINE CONTOURİNG PALETTE

Benim kontür serüvenine ilk katıldığım palet olur kendisi.

Bendeki 010 Ashy Radiance

Flaş ile çekilmiş görünümü 

Gün ışığında görünümü 

İlk defa bir ürünün dibini gördüm ve tekrar alırım diyorum. Gri-soğuk alt tonlu bir palet.
Güneş ışığında görünümü 

Kontür kısmı daha yumuşak yapıda.
Mat bir görünüm sağlıyor.
Soğuk alt tonlu, içinde turunculuk barındırmayan(en sevdiğim yönü bu oldu) bir kahve.
Biraz tozutma yapabiliyor.
Kalıcılığı 4-5 saat olarak baz alabiliriz.
Renk verme konusunda bence başarılı.


Aydınlatıcı kısmı ise kontür rengine göre daha sert.
Pembe alt tonlu duruyor.
Kontur fırçasıyla uygulamak biraz zor. Yani sert olduğundan fırçaya çok gelmiyor fakat günlük kullanım için zaten parıl parıl olmak istemediğimden benim için çok uygun bu özelliği
Sim sim durmuyor, ışıltılı duruyor.
Gün için de yüzümde dağılma yapmıyor.

Güneş ışığında yakından görünümü

Bu paleti indirimde yakalayıp tekrardan alacağım. Denemek isterseniz Rossman mağazalarının indirimlerinden güzel fiyata alabilirsiniz. Normal fiyatı sanırım 17 civarı. İndirimden 13 lira gibi bir fiyata almıştım.


Sevgiyle Kalın...

9 yorum:

  1. Dibi görülen ürünleri çok seviyorum :) Catrice bence güzel bir marka bu ürününü denememiştim. Aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde yakalamak istedim fakat hepsini bitirmişler :)

      Sil
  2. dibi göründüğü için oldukça sevmiş olmalısın :) ürünü merak ettim fakat yaşadığım şehirde Rossmann yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu rek kısmını daha çok sevdim :)

      Sil
  3. Elimde çok fazla kontür paleti olduğundan Catrice 'i deneyemedim ama hakkında hep iyi yorumlar okuyorum.Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Eldekileri bitirmek önemli.

      Sil
  4. Benim de çok fazla kontür paletim var ama bir türlü elim gitmiyor hergün kullanmaya :(
    Güzel günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o yüzden aynı tarz ürünleri aynı anda almamaya çalışıyorum.

      Sil
  5. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil